مشکلات خواب در طول دیالیز

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

مشکلات خواب در طول دیالیز

مشکلات خواب در طول دیالیز

دیالیز یک درمان اصلی برای جایگزینی عملکرد کلیه از دست رفته به علت به failure.It کلیوی می تواند سموم را از بدن حذف و حفظ زندگی بیمار است. با این حال، بیماران اغلب بی شمار از عوارض را تجربه، که در آن مشکلات خواب می شوند کاملا common.Sleep مشکلات در طول دیالیز است که عمدتا منتسب به دلایل زیر:

سندرم پای بی قرار

سندرم پای بی قرار اشاره به یک اختلال است که در آن حرکت تند و سریع پاها و یا حرکت خود به خود به دلیل پاهای خود احساس خارش یا tingly.It است اغلب زمانی اتفاق می افتد که پاها در حالت استراحت، مانند ون یک شخص نشسته است و یا دروغ گفتن در bed.The احساس ناراحت کننده می تواند بیماران را از خواب بیدار در وسط شب. سندرم پای بی قرار در افراد در دیالیز دلیل است که:

کمبود آهن و کم خونی

داروهای خاصی

دیابت

کم خونی یا کمبود irone

احساسات بد

بیماران با بیماری کلیوی ممکن است بسیاری از احساسات بد، مانند نگرانی، اضطراب و غم و اندوه را تجربه می کنند. این احساسات می تواند به بیماران در شب بیدار نگه می دارد. اگر شما این احساسات منفی، شما باید بگویید دکتر immediately.He شما / او می تواند راه هایی برای مقابله با آنها پیدا کنید.

سندرم آپنه انسدادی خواب (آپنه خواب)

آپنه خواب یک اختلال است که باعث تنفس خود را به قطع یا متوقف در طول sleep.Breathing می تواند به توقف برای بیش از 10 ثانیه در حالی که شما در یک sleep.Snoring عمیق هستند یکی از علائم آپنه خواب است. نیمی از مردم بر روی صفحه نمایش دیالیز همیشگی خرخر و 24.9٪ از بیماران مبتلا به snoring.Many بسیار بلند apneas آنها OSAS.However تجربه به یاد داشته باشید، این وضعیت باعث می شود که آنها احساس بسیار خسته زمانی که آنها از خواب بیدار در صبح.

ترخیص کالا از گمرک دیالیز ناکافی

اگر دیالیز کافی انجام شده، باعث خواهد شد آن را ساخت تا از زباله در سطح blood.High زباله باعث می شود که شما احساس می کنید به احساس بد و uncomfortable.This می تواند مشکل خواب.

رایج مشکلات خواب در طول دیالیز. اگر شما تعجب کنید که چگونه برای برخورد موثر این مشکلات، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.